New shoes, and moore

Var inne i stan idag. Var inne på Media markt och fixade en sån lock täng, finally säger jag bara. Sedan strosade jag, mamma och pappa runt inne på Grand samarkand. Letade efter lite jul kläder, men det fanns inte alls mycket. Det är mycket med koftor och inte alls någon söt nyårs stass... Hehe! Hittade en fin tunika i alla fall, kanske hittar jag något annan tills dess? Blev ett par super bekväma skor också! Love them. Blev även ett nytt lucia linne, den andra har ju liksom gått i generationer om man säger så hehe. Var lite för kort! Måste ju ha en perfekt nu när jag blivit Lucia och allt. Ska fixa nytt rött band med, ett bredare denna gång.

Min matta ser jätte smutsig ut på bilderna, men det är den icke. Det är min kamera som gör så det ser ut så. Super viktigt att påpeka! Hehe..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0